Reklamacje i zwrot

Dokładamy wszelkich starań, aby spełnić Państwa oczekiwania o wymarzonych wnętrzach, niestety nie zawsze nam się to udaje...
Meble, które Państwo zamówiliście, posiadają wady fabryczne? Prosimy o kontakt, postaramy się załatwić tą sprawę najszybciej jak się tylko da :))
Nie jesteście Państwo zadowoleni z procesu realizacji zakupu mebli w naszym sklepie? Prosimy o informacje - każda Państwa uwaga jest dla nas cenna - potrafimy wyciągać wnioski i uczyć się na błędach.

Przebieg reklamacji
Jeśli zakupione przez Państwa meble posiadają wady, prosimy o przesłanie informacji na adres e-mail: kontakt@mebleolimp.pl lub zgłoszenie telefoniczne: 530-410-440
Państwa zgłoszenie rozpatrzone zostanie indywidualnie i z dbałością o Państwa interesy.
W ciągu najbliższych 14 dni poinformujemy Państwa  o dalszych krokach za pośrednictwem podanego adresu e-mail: kontakt@mebleolimp.pl
Wymienimy wadliwe elementy na nasz koszt lub wyślemy specjalistyczny serwis producenta, który dokona naprawy na miejscu.
Jeśli zauważycie Państwo przy dostawie, że dostarczony mebel posiada uszkodzone opakowanie – niezbędne jest spisanie protokołu reklamacyjnego u kuriera i  informacja do nas – resztą zajmiemy się my (istnieje możliwość uszkodzenia mebla w dostawie – spisanie protokołu będzie główną podstawą do reklamacji).
 
UWAGA! Reklamacje składane są u producenta po podaniu PEŁNYCH danych dotyczących wadliwego produktu (w zależności od firmy: kod elementu z instrukcji, numer seryjny).
Wszelkie koszty postępowania reklamacyjnego ponoszone są przez sklep mebleolimp.pl.
Reklamacje rozpatrywane są od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00.

Zwrot
Prawo do odstąpienia od umowy kupna obowiązujące od 25 grudnia 2014 roku:
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia można pobrać tutaj.

  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie. Koszt transportu pokrywa Klient.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
pixel